• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Akassa 200k i kronofogden

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Sparman

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
26 Maj 2020
Meddelanden
300
Mottagna reaktioner
195
Poäng
367
hur ska jag göra går på akassa ca 9500kr i månaden 5.000kr går till kronofogden
har skuldsaldo 200k

har lånat på cashbuddy
norrthmil
fairlo
viacont
och andra sms lån
köpt kläder skor med qliro
klarna pizzor hamburgare
200k skuldsaldo
har skitit i trafiförskingen så jag fick 12.000 till
kan jag få samlingslån med akassa skit inkomst och skuldee hos kronofogden

Som dom andra säger så kommer du aldrig få några samlingslån med dina förutsättningar. Det är dags att vakna upp och inse vad du håller på med.
Att köra runt utan trafikförsäkring i 4 månader med en kostnad med 100 kr per dag utan att göra något åt det är inte så smart. Det hade blivit billigare för dig att köra bilen avställd men är ingenting jag rekommenderar och förutsatt att du inte hade orsakat någon olycka.
Hoppas du lär dig av dina misstag.

Det enda sättet för dig är att be din familj om hjälp om dom nu vill eller vågar hjälpa dig fast du har varit oansvarig. Annars får du fortsätta dras med kronofogden tills skulden är betald.
 

Kronofogden

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
8 September 2014
Meddelanden
2 304
Mottagna reaktioner
1 807
Poäng
1 247
Har du Telia kan du plocka ut varor på avbetalning där och sälja på Tradera så får du loss lite stålar.
 

DenSkuldsatteMannen

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
1 Maj 2018
Meddelanden
526
Mottagna reaktioner
405
Poäng
487
vad jag vet så behöver man iaf vara kreditvärdig för att få öppna abonnemang och plocka ut telefon eftersom det ändå blir en kredit som ska betalas av, och eftersom du redan är hos KF så är det nog rätt kört
Finns bara en lösning i din situation, skaffa ett jobb, jobba röven av dig tills skulderna till KF är betalda, efter det kan du börja kika på samlingslån så länge det inte kommer MER till KF.
 

tomyhockeyy

Aktiv medlem
Poäng: 6
Blev medlem
17 November 2021
Meddelanden
23
Mottagna reaktioner
3
Poäng
6
Det godkänns inte men har man redan konto så kan man köpa nya prylar utan ny upplysning.
det har fungerat för mig tidigare hade skuldsaldo hos kronofogden men de tog kredit hos sergel och jag fick mobil på telia butiken . jag hade inga skulder hos sergel .
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp